Primul film Men in Black (Barbații în negru), a cumulat peste 587 de milioane de dolari în întreaga lume (peste 250 de milioane de dolari în Statele Unite), în numai cinci zile de primăvară atingând recordul de aproximativ 85 de milioane de dolari. A devenit filmul cu cel mai mare succes în anul 1997. În el apăreau pentru prima dată agenții Kay și Jay, o echipă de polițiști de elită intergalactici care monitorizau activitatea extraterestră pe Pământ pentru o agenție de securitate care oficial nu există: Men In Black.
În filmul Men in Black II continuă aventura acestor gardieni ai nebuloaselor din univers ce servesc drept poartă pentru accesul pe planeta noastră mult râvnită – tocmai la timp pentru a ne spune povestea celei mai grozave amenințări la adresa Pământului.
COLUMBIA PICTURES și AMBLIN ENTERTAINMENT i-a reunit pe regizorul BARRY SONNENFELD și producătorii WALTER F. PARKES și LAURIE MacDONALD cu TOMMY LEE JONES, WILL SMITH și RIP TORN, cărora li s-au alăturat TONY SHALHOUB și nou veniții LARA FLYNN BOYLE, JOHNNY KNOXVILLE și ROSARIO DAWSON, pentru filmul Bărbații în negru II. Scenariul este scris de ROBERT GORDON și BARRY FANARO, după o poveste de ROBERT GORDON. Producător executiv este STEVEN SPIELBERG, iar GRAHAM PLACE este co-producător. MIB este bazat pe seria de cărți The Malibu Comic de LOWELL CUNNINGHAM.
RICK BAKER, distins cu mai multe premii Oscar, revine în calitate de coordonator al efectelor de machiaj ale creaturilor extraterestre, creând un sortiment exotic de emigranți interplanetari aduși la viață de CINOVATION STUDIOS CREW și o echipă de la INDUSTRIAL LIGHT AND MAGIC condusă de NED GORMAN și JOHN BERTON. LORI J. NELSON produce efectele vizuale pentru acest film, efecte realizate de studiourile distinse cu mai multe premii RHYTHM & HUES STUDIOS, SONY PICTURES IMAGEWORKS, PACIFIC TITLE DIGITAL și TIPPETT STUDIO. Director de imagine este GREG GARDINER, scenograf este BO WELCH, iar costumele sunt realizate de MARY E. VOGT. Monteuri sunt STEVEN WEISBERG și RICHARD PEARSON, iar muzica este compusă de DANNY ELFMAN.
Lasă un răspuns